TP Link Archer AC 1200 sorunları

Resim
 Arkadaşlar hemen herkesin büyük sorunu Wi-Fi sinyal problemi tabi bu zayıf sinyal bazı odalardan hiç çekmeme gibi buna çözüm olarak ilk önce repeater aldık... airties 4430 ( şu an vatan da 280₺ almayın !) maalesef çözüm olmadı sorun kopma ve full sinyal görünüp instagramı bile açamıyordum ... Sonrasında TP-link Archer AC 1200 satın aldık  kurulum yaptık 1 hafta sonunda bağlantı kopmaları sorunları olduğunu gördük forumlarda çözümün olmadığı sorunlu üretim hatası gibi yorumlar sebebiyle ikinci elde satmak zorunda kaldık sonuç olarak kablo ile odalara bağlantı kurup fps sorununu çözdük.

Turkcell Vınn 3g Modem İnternet Paylaşımı, Vınn Paylaştırmak


Turkcell Vınn 3g Modem Paylaşım Huawei Modemi Laptoptan Kablosuz Olarak Paylaşıma Açma






netshell ile yapılandıracağız. bunu yapmak için başlattaki program arama yerine cmd yazıyoruz. sağ tıklıyoruz ve kesinlikle yönetici olarak çalıştır diyoruz





Programı açtıktan sonra “netsh wlan show drivers” diye giriyor ve enter’a basıyoruz ve aşağıdaki adımları uyguluyoruz.

Adım 1:

Aşağıdaki resimdeki gibi sarıyla işaretli olan yerin “evet” olması gerek. Hayır yazılı ise aygıt yöneticisinde wifi driver güncellemeniz gerekir yoksa barındırılan ağ başlatılamadı hatası verir.






Adım 2:




ilk komutumuz
netsh+enter
wlan+enter

set hostednetwork mode=allow+enter

set hostednetwork ssid=ağ ismi (istediğniz bir isim verebilirsiniz aaa gibi)+enter
( istediğiniz bir porala verin bunlar ağınızın wpa2/spk şifreleri olacak o yüzden en az 8 karakter 12345678 gibi bir şifre belirleyin) +enter

set hostednetwork key=parola keyUsage=persistent +enter dos penceresini kapatmayın
ağımız kuruldu fakat aktif etmek gerekiyor yine komut penceresine

start hostednetwork+enter diyoruz ve bitiyor kapatabiliriz.

ağ ve paylaşım merkezi+bağdaştırıcı ayarılarına girdiğimizde virtual wifi bağlantısını görüyoruz
ve ağ aktif hale geliyor
buradaki ağ ismi önemli bende kablosuz ağ bağlantısı 2 diye gözüküyor. sizde başka bir isim olabilir ama aklınızda tutun.
şimdi ilk başta oluşturduğumuz çevirmli ağbağlantısına ( huawei mobile connect) sağ tıklıyoruz
özellikler+paylaşım+diğer kullanıcıla internet bağlantısı yoluyla bağlansın işaretliyorz ve alttan oluşturduğumuz ağ bağlantısını seçiyoruz yani kablosuz ağ bağlantısı 2 (bende gözüken)
işte bukadar telefonumuzdan wifi ağları tarattığımızda oluşturduğumuz sanal ağı görüyo ve verdiğimiz ağ adı ve parolayı giriyoruz ve internettesiniz.
ben birde şöyle bir olayla kaşılaştım bilgisayarı açıp kapattıktan sonra oluştuduğumuz sanal ağda kapanıyor tekrar aktif etme için yine cmd ekranına giriyoruz ve açmak için
netsh+wlan+ start hostednetwork
komutunu giriyoruz

Yorumlar

  1. Harika paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bilgi paylaştıkça çoğalır:) ben çok uğraştım araştırdım sonunda bir blog yapıyım insanlar faydalansın dedim kendime iyiki yapmışım:)

    YanıtlaSil
  3. Hocam eline sağlık.. Yanlız bu işlem XP'de oluyormu acaba onu merak ettim...

    YanıtlaSil
  4. denemedim açıkçası xp yüklü bilgisayarım da yok:)

    YanıtlaSil
  5. Bu Türkcell Vınn'ı, PC yi aradan çıkararak GSM e bağlantı yapmak mümkün mü? Yani önce Wınn üzerinde varsa şifreleri PC den kaldıracağız sonra Wınn->GSm bağlantısını ( örneğin Galaxy s3 GSM) özel bir kablo ile yapıp telefonumuzu 3G internete bağlamamız mümkün mü?
    Bir iki yerde mümkün diye okudum ama bunun için olması gereken kablodan bahseden olmamış. Ayrıca telefonun USB girişi veya Wınn'ın USB + besleme terminali pasifse bu olmaz tabii ki.
    Bu konuda bilgi ve yorumu olan var mı?

    YanıtlaSil
  6. ben şöyle yapıyorum bazen vınn hattını 2.telefona takıp wifi hot spot ile dağıtıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler yanıt için.
    Wınn SIMM ini ikinci telefona takıp hot spot dağıtım mantıklı bir çözüm ama bunun için ikinci telefonun olması ve hot spot özelliği olması gerekiyor. Aklımızda bulunsun ama şu direkt bağlama işi olursa çok güzel olacak.

    Bu direkt bağlama işi android tabletlerde çalışmış , telefon versiyonunda uygun ara bağlantı kablosu ve besleme ile halledilirse çalışır mı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten harika paylaşım elinize ve emeğinize sağlık...
    Turkcell bu iş için paylaşımlı modem verip 199 tl ücret alıyor...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farklılıklara Saygı İle İlgili şiir